2011. augusztus 5., péntek

joghurtos




Ez a sütit, vagyis desszertet Ági barátosném készítette nagyon sokáig, de elkértem a receptet, mert nekem nagyon bejön, sőt a pasiknak is ;), így egy adag egy fél napig elég. Szóval lassan itt az idő a dupla adagnak :).

Hozzávalók:
2 kis natúr joghurt
1 cs. vaníliás cukor
1 cs. tejszínhabpor+tej
8 ek. cukor
1 zacskó zselatin +víz
gyümölcs

Joghurtot összekeverni a vaníliás cukorral, a cukorral majd az összedarabolt gyümölccsel.
Tejszínhabot elkészíteni, óvatosan hozzákeverni.
Zselatint főzni, kicsit hűlni, hozzákeverni.
Majd folpackos őzgerincbe önteni, fél napot pihentetni.

Gyorsan fogy, finom és könnyű.
Lehet meggyel, ananásszal, barackkal, dinnyével...

Én annyit változtattam, hogy nem habporral csináltam, hanem habtejszínt vettem és ahhoz habfixálót kevertem, ill. mivel sikerült a barackot összetörnöm, ezért turmixolva került a joghurtba. Így más lett, mint amikor csak a joghurt és a gyümölcs, ekkor élesebb az ellentét, mint amikor a joghurtban is van gyümölcs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...