2012. június 12., kedd

torták

kicsit elmaradva...
Az alábbi két torta a fiam 3 éves szülinapjára készült:


nem épp divatbemutatóra készült :), de a fiamnak tetszett ("anya, de szép macit sütöttél!") és ez a lényeg :).
Az alja egy 5 tojásos piskóta.
A krém pedig joghurtos, őszibarackkal.
Maci formában sütöttem a piskótát, abban formáztam a joghurtos részt, csak ezen nem látszott a maci alakja, ezért kitaláltam, hogy öntök bele zselét, ami nem lett a legszebb, de gyakorlat teszi a mestert, legközelebb jobban fogom tudni :).

És egy kerek, az alap itt is piskóta, 5 tojásból.
A krém tejszínes főzős pudingból készült, 2 csomagból kellett volna.
1 csomag pudingnál 3, 2 csomagnál 6-7 dl tejben főzöm meg a pudingot. Mikor már kész és hűl teszek bele margarint, hogy krémesebb legyen, ill. amikor kihűlt a puding, akkor tejszínhabot. Szépen elkevertem, ráöntöttem a piskótára majd gyümölcsökkel díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...