2012. február 25., szombat

káposztás leveles


Egyszerű dolgom volt, hisz a hozzávalókat csak elő kellett vennem a fagyasztóból előző este, reggel kinyújtottam a tésztát, megtöltöttem káposztával, összehajtottam táskának, lekentem tojássárgájával és készre sütöttem.

A fejes káposztát úgy szoktam, hogy jó nagy fejet megveszek, 2,5 kg körülit, a férjem segít lereszelni, én pedig megdinsztelem. Ez elég hosszú, fárasztó és uncsi, utálatos!, ezért szoktam ekkora káposztát venni, ha kész a párolás elosztom kis adagokban és van pár hónapra elegendő káposztás tészta adag.
Mikor már majdnem készre dinsztelődött, akkor én teszek rá cukrot, így pirítom készre, majd jól megborsozom. Fagyasztóba cukor és bors nélkül kerül. Amikor ilyen tésztát szereténk enni, kiveszem a fagyóból, kiolvad és míg fő a tészta, addig cukorral lepirítom,megborsozom, összekeverem és kész is a vacsi :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...