2012. október 7., vasárnap

cappuccino szelet

forrás

5 tojásból csináltam a piskótát.

A krém:

6 dl tejet felfőztem 2 cs. vaníliás pudinggal (ebből előtte 1 dl tejjel a pudingport elkeverni).
20 dkg margarint kb. 17 dkg porcukorral felhabosítani (szerintem 25 dkg porcukorral nagyon édes lett volna, de ki hogy szereti). Nem vártam meg míg a puding kihűl, hanem még melegen tettem rá a margarinos cukrot és szépen összekevertem. 

Ezt a krémet két felé kell venni, az egyik fele megy rá a piskótára, a másik felébe kell 1 kanál kakaópor és 1 kanál kávé, utána ezt rátenni a vaníliás rétegre. 

Nem vettem ketté a piskótát, nekem a rétegek így néztek ki: piskóta, vaníliás krém, kakaós-kávés krém és az étcsoki  tetejére.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...