2011. november 5., szombat

hagymás-tejszínes alappal csirkemell



A Sparban találtam eme alapot. Gondoltam, ha már feleannyi mint a márkás társai megéri kipróbálni, hátha..

A recept egyszerű:

40 dkg csirkemell vékony szeletekre vágva, kicsit megsózva, tejszínnel elkevert alap rá, sütőbe be fél órára.

Közben a rizs is megfőtt.

Az íze:

én egy ötös skálán kettes adnék, a férjem 4-est. Nem volt sem hagymás, sem olyan "hmm" íze, nekem inkább olyan mosóporos...de azért meg lehetett enni és egy gyors vacsinak tökéletes volt, fél óra alatt készen volt.

A gyerek persze ette :), lehet csak éhes volt :D, meg a rizs az egyik nagy kedvence..nem értem mit szeret benne annyira :D.

Szóval ilyet biztos nem fogok többet készíteni, hacsak nem kitalálom, hogy mi hiányzott még hozzá és majd kipótolom ;).

Van még több ilyen alap is, végig fogok menni a palettán, hátha a többi nyerőbb lesz :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...