2011. március 26., szombat

desszert: hamis tiramisu


Persze, ha hétvége, akkor nem maradhatunk édesség nélkül, igyekszek mindig csinálni valamit mivel a pasik is sütisek, édes szájúak. Az uram persze megint krémest kért, vagy sport szeletet, de nekem vmi jégkrémes szerűre fájt a fogam, így jött az ötlet, hamis tiramisu.

Két csomag babapiskóta, két csomag vaníliás Gála pudingpor (főzés nélküli), 250 ml tejszínhab (Hulala vagy Meggle), kávé, kakaópor a tetejére, fél liter tej.

Szóval csináltam kávét, ált. macisat csinálok a csepp miatt, abba kis rumaroma.

A krém pedig. egyszerűen fél liter tejben elkeverni a pudingport, ill. felverni a tejszínhabot. Először arra gondoltam, hogy összekeverem, de külön tettem végül, így rétegesebb.

Szóval jönnek a kávéba forgatott babapiskóták, vigyázzunk, hogy ne áztassuk el, mert a csucsogósat szerintem senki nem szereti. Aztán jön a puding fele, a tejszínhab fele, ismét kávéba forgatott babapiskóta, krém másik fele, tejszínhab és megszórjuk kakaóporral.

Alig várjuk, hogy lehűljön, jelenleg így néz ki:


1 megjegyzés:

  1. Kedves Barátnőm!
    Tudd, hogy nagyon szeretlek téged és örülök, hogy habár ilyen messze is de vagy nekem!!
    (http://naploszeruseg.blogspot.com/)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...