2011. március 20., vasárnap

májas maradékos pizza


Kb. két hete, na, valami májasat kellene enni, de ugye ne a szokásos krumpli vagy rizses variáció, hanem ismét májas buci. Csak sajnos későn értem haza, ráadásul az egyik alkotórészt elfelejtettem, a kefírt. Boltba már senkinek nem volt kedve menni, így jött a pizza ötlete. Begyúrtam a tésztát (http://bogireceptjei.blogspot.com/2011/01/pizza.html), hagytam kelni. Addig a májat megpirítottam. Volt még itthon lecsós sült husi, azt is feldaraboltam.

A tésztára pizzakrém került, rá a máj az egyik oldalra, lecsós husi a másikra, a májasra csak sajt, a husisra még Zala felvágott is és sajt is került-ezért lett maradékos, mert minden megmaradt dolog rákerült, a lecsós sült husi, a Zala, a sajt. Tök jó lett :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...