2011. április 23., szombat

Bogi féle somlói

Szóval az első kicsit odaégett piskótát feldaraboltam, beletettem egy nagyobb tálkába.
Aztán megcsináltam a krémet, a mi ízlésünk jó csokis-kakaós, étcsokis jellegű.

Szóval 4 dl tejben főztem pudingot (hasonló mint a tortáé), tettem bele kakaóport szintén, olvasztott csokit is, rum aromát, cukrot ízlés szerint, az a lényeg, hogy ne olyan puding jellege legyen, hanem olyan folyós olvasztott csoki szerűséges. Ezzel öntöttem le a piskótát, összekevertem, kihűlés után tettem rá tejszínhabot és tortadarával díszítettem.

Az eredetiben van még vanílíás krém és dió is-azt hiszem. Az enyémben nincs, én, vagyis mi apával olyan folyósan szeretjük, sok habbal és csokival a köbön :D.

Kép sajnos nem készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...