2011. április 2., szombat

brassói

Anyukám, a jó ismerőseim és persze aZuram szerint én csak a túlélésre játszok, ha evésről van szó. Szeretek jókat főzni, de valahogy elég nekem pár falat is. De viszont a rántott hús után amiből rengeteget megbírok enni az egy jó kis brassói sült krumplival :D.

Egy kisebb fej vöröshagymát megpároltam, rádobtam fél kg sertéslapockát (csíkokra vágottat, hisz az megy a sült krumplihoz ;) ), majd fokhagymát, sót, borsot, piros paprikát és készre rotyogtattam, úgy, hogy a végén csak a jó kis szaftos lé maradt. Hozzá sült krumpli és ubi jár :D.

Ebből a fiam nem evett, mert úgy esett, hogy elcsavarogtuk a délelőttöt, apa futni volt a Vivicittán, mi kerezstanyukáztunk, így a fiam már javában aludt mire kész lett, szégyen, nem szégyen, de majdnem el is pusztítottuk, így Nándinak csak pár falat husi maradt, amit vacsira megkapott kenyérrel és persze uborkával. Ő is nagy savanyús mint mi. Nálunk egy kis üveg uborka lazán elfogy(hat) egy evésre :D.


Ráadásul a nap poénja, hogy Tünde barátném is u.ezt főzött. És kivételesen nem beszéltünk össze. Mindig megosztjuk ki mikor mit, hogy adjunk ötleteket egymásnak. Most is ment, telepatikusan :D.
http://naploszeruseg.blogspot.com/2011/04/brassoi-apropecsenye.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...