2011. április 1., péntek

gyümölcsleves

Csináltam a héten, eredetileg meggyeset akartam, de nem kaptam meggybefőttet, így lett barackbefőttes-almás.

Két almát felkockáztam, fahéjjal és vaníliás cukorral feltettem főni, fél órát főztem, ekkor beletettem egy felkockázott barackebfőtett. Annyi víz volt rajta, amennyi ellepte, majd egy dl tejfölt elkevertem egy kanál liszttel, öntöttem rá még tejet és ezzel behabartam a levest, tovább ízesítettem pici sóval, fahéjjal, ill. mézzel és cukor helyett még édesítővel. Nem tudom mennyi lett, de a 2. legnagyobb kotlimban készítettem (majd lemérem hány Dl-es) és jó két napig ettünk a gyerekkel. Én naponta 4 tányérral, ő uzsira két kisebbel pusztított el. apa csak pár kanállal evett belőle.

Előtte nap készítettem el, hogy másnapra jól lehűljön és összeérjen. Évekig nem készítettem, most meg az egyik kedvencem lett :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...